دکتر امیر لطفی نیا

مدرس شیمی

دکتر امیر لطفی نیا، بهترین استاد شیمی کنکور

معرفی دکتر امیر لطفی‌نیا: برترین مدرس شیمی کنکور در ایران را می‌شناسید؟

همیشه برای ما سوال بود که چرا اکثر دانش آموزان از شیمی فراری هستند و آن را درک نمی‌کنند؟ تا این که تدریس بی نظیر دکتر امیر لطفی‌نیا به ما نشان داد که مسئله “روش تدریس” است. اگر شما هم همیشه کم و بیش با شیمی مشکل داشته‌اید و در ذهنتان یک غول از آن ساخته‌اید، در این مطلب می‌خواهیم مدرسی را به شما معرفی کنیم که روش تدریس خاص او شیمی را برایتان تبدیل به یک درس شیرین و آسان می‌کند. بیایید با دکتر امیر لطفی‌نیا آشنا شویم: کسی که قرار است در بنیان به شما کمک کند غول شیمی کنکور را راحت‌تر از آنچه فکرش را می‌کنید، شکست دهید!

دکتر امیر لطفی‌نیا را چقدر می‌شناسید؟ کمی بیشتر بدانیم …

مدرسی که ما در بنیان برای تدریس شیمی به شما بنیانی‌های عزیز برگزیده‌ایم، فقط یک مدرس معمولی نیست؛ دکتر لطفی‌نیا دندانپزشک و مدرس شیمی در بهترین آموزشگاه‌های تهران یعنی ملاصدرا، تلاش، فرشته، اندیشه فایق و سفیران و همچنین دبیر منتخب مدارس تیزهوشان تهران هستند. شخصی که کتاب شب کنکور از انتشارات تخته سیاه که از کتاب‌های بسیار عالی برای کنکوری هاست را تالیف کردند. علاوه بر این‌ها، ایشان مدرس مدارس نمونه دولتی مثل فدک، کیهان کنکور، پرستو، آموزشگاه علمی آزاد دخترانه اندیشه خرداد و ماهان بوده‌اند.

با کمی تحقیق متوجه شدیم که مدرسه خوب و ممتازی را نمی‌شود پیدا کرد که از دکتر لطفی‌نیا تقاضای تدریس نکرده باشد! پس گفتیم که اگر تدریس عالی چنین مدرسی را در بنیان داشته باشیم، موفقیت بنیانی‌های عزیز در کنکور شیمی تضمین است. امروز افتخار این را داریم که بگوییم دکتر لطفی‌نیا، بهترین مدرس شیمی در ایران که ممتازترین مدارس و آموزشگاه‌های تهران برای تدریس ایشان سر و دست میکشستند، در بنیان همراه ما هستند. پس چه چیزی دیگر می‌تواند جلوی موفقیت شما بنیانی‌های عزیز را در شیمی کنکور بگیرد؟!

بیایید در ادامه ببینیم نقطه تمایز تدریس استاد لطفی‌نیا چیست که باعث می‌شود موفقیت بنیانی‌ها در شیمی کنکور ۱۴۰۱ و سال‌های دیگر ۱۰۰% تضمین شود.

جالب‌ترین نقاط تمایز در تدریس استاد لطفی‌نیا

با نصب اپلیکیشن بنیان و تماشای قطره‌های آموزشی دکتر لطفی‌نیا به صورت رایگان، شما شیمی را جور دیگری یاد می‌گیرید. روش تدریس استاد لطفی‌نیا چه تفاوت‌ها و نقاط تمایزی دارد که موفقیت بنیانی‌ها را در کنکور تضمین می‌کند؟ در ادامه می‌خوانیم:

۱.    ایشان قطعات پازلی موفقیت در کنکور شیمی را در اختیارتان می‌گذارند.

آیا می‌دانستید یک سوم کنکوری‌ها در سال ۱۳۹۹ شیمی کنکور را بین -۱۰ تا ۰ زدند! وقتی دلیل این موضوع را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که چند دلیل وجود دارد:

  1. دانش آموزان ساختار لوییس از سال دهم که یکی از مفاهیم پایه است را بلد نیستند.
  2. دانش آموزان فرمول نویسی را به خوبی بلد نیست؛ در نتیجه نمی‌توانند معادله بنویسند و مسئله حل کنند. (فکر نکنید که در کنکور نیازی به معادله نویسی نیست!)
  3. دانش آموز در محاسبه قوی نیست.
  4. تعداد بسیار کمی از دانش آموزان شیمی آلی را به طور کامل بلدند.
  5. معلم حفظیات را به عهده خود دانش آموزان گذاشته بوده و آن‌ها را برایشان دسته بندی نکرده بود تا درس خواندن برای کنکور آسان تر شود. (استاد لطفی‌نیا تمام حفظیات مهم را برایتان دسته‌بندی می‌کنند تا حتی حفظیات هم آسان شوند.)
 

این ۵ مورد، ۵ قطعه از پازل موفقیت در شیمی کنکور هستند که اکثر دانش آموزان در آن‌ها اشکال دارند. دکتر امیر لطفی‌نیا در آموزش‌های بنیان این ۵ مورد را به نحوی با شما کار می‌کنند که ملکه ذهنتان شوند. در نتیجه پازل شما کامل می‌شود و در آن دامی که یک سوم از کنکوری‌ها در سال ۹۹ در آن افتادند، نمی‌افتید.

۲.    ایشان شیمی را به طور داستانی آموزش می‌دهند.

تحقیقات روانشناختی نشان می‌دهند که ما حقایق را اگر بخشی از یک داستان باشند، ۲۰ برابر بهتر یاد می‌گیریم! تصور کنید اگر میت‌وانستید شیمی را دو برابر بهتر از آنچه در حال حاضر بلد هستید یاد بگیرید، چقدر عالی می‌شد؛ حالا تصور کنید که ۲۰ برابر بهتر چه معجزه‌ای می‌کند و چه تاثیری در رتبه کنکورتان می‌گذارد!

یک تمایز جالب در روش تدریس استاد طلفی نیا این است که به جای سخنرانی‌های پیچیده، شیمی کنکور را به طرز داستان‌وار برایتان تدریس می‌کنند. به این صورت دیگر ذهنتان خسته نمی‌شود، مطالب برایتا ملموس و قابل درک می‌شوند و بازدهی‌تان ۲۰ برابر بهتر می‌شود!

۳.    با تدریس ایشان، شما در زمین رتبه اول‌های کنکور بازی می‌کنید.

گفتیم که ممتازترین مدارس و گران‌قیمت‌ترین آموزشگاه‌های تهران از تدریس استاد لطفی‌نیا استفاده می‌کنند. همان مدارس و آموزشگاه‌هایی که رتبه‌های برتر کنکور از آنجا سر برمی‌آورند. ما در بنیان معتقدیم که بهره‌مندی از آموزش خوب حق همه دانش آموزان از هر جا و با هر بودجه‌ای است. پس با بهره‌مندی از بهترین آموزش‌های استاد لطفی‌نیا، تلاش کردیم که شما هم همان برگ برنده‌ای را داشته باشید که رتبه اول‌های کنکور دارند. وقتی از آموزش‌های استاد امیر لطفی‌نیا استفاده می‌کنید،  در واقع شما هم دارید در همان زمینی بازی می‌کنید که رتبه اول‌های کنکور در آن بازی می‌کنند؛ شما هم همان ابزار و همان برگ برنده‌ای را دارید که آن‌ها دارند؛ اگر رتبه‌های برتر کنکور با آموزش‌های ایشان به این رتبه رسیدند، چرا شما این فرصت را نداشته باشید؟

سخن آخر: با تدریس استاد امیر لطفی‌نیا از رتبه زیر صفر به ۱۰۰ برس!

مهم نیست که چقدر شیمی بلد هستید؛ حتی اگر ضعیف‌ترین دانش آموز کلاس هم باشید، با آموزش‌های دکتر لطفی‌نیا خودتان به زودی یک پا معلم شیمی می‌شوید. این قولی است که بنیان به شما می‌دهد و اگر تا به حال فقط یک قطره از آموزش‌های بنیان را نگاه کرده باشید، می‌دانید که ما حرفمان حرف است!

هنوز آموزش‌ قطره ای کنکور شیمی از دکتر لطفی‌نیا را تماشا نکرده‌اید؟ پیشنهاد می‌کنیم همین الان در وب اپلیکیشن بنیان ثبت نام کنید و بعضی از بهترین قطرات آموزشی دکتر لطفی‌نیا را به طور رایگان تماشا کنید. اقیانوسی از علم شیمی منتظر شماست تا قطره قطره آن را با آموزش‌های دکتر لطفی‌نیا به وجود اورید