شاهین شاهین زاد

مدرس ادبیات

شاهین شاهین زاد، استاد برتر ادبیات فارسی

درباره استاد

معرفی استاد شاهین شاهین زاد: با دبیر ممتاز ادبیات کنکور در کشور آشنا شویم.

“معلم خوب” عبارتی ساده است؛ اما در همین عبارت ساده هزاران حرف نهفته است. معلم خوب توانایی این را دارد که سخت‌ترین درس‌ها را آسان کند و ما را به درسی که از آن بیزاریم علاقه‌مند کند؛ معلم خوب می‌تواند خسته کننده‌ترین درس‌ها را تبدیل به داستانی شنیدنی و جذاب کند و آنچه یاد گرفتنش ساعت‌ها طول می‌کشید را در چند دقیقه ملکه ذهنمان کند. حال در این مطلب می‌خواهیم دبیری را به شما معرفی کنیم که تمام این تعاریف در مورد او صدق می‌کند. شناخته‌شده‌ترین دبیر ادبیات ایران که مولف پُرفروش‌ترین کتاب ادبیات کنکور است و به عنوان مدرس منتخب صداوسیما انتخاب شده است: استاد شاهین شاهین‌زاد.

در این مطلب می‌خواهیم کمی بیشتر با استاد شاهین شاهین‌زاد که در بنیان همراه ما هستند آشنا شویم و بدانیم که چه چیزی روش تدریس ایشان را این‌قدر متمایز کرده است.

معرفی استاد شاهین شاهین زاد: با دبیر ممتاز ادبیات کنکور در کشور آشنا شویم.

آشنایی با استاد شاهین شاهین‌زاد: سوابق و مدارک تحصیلی ایشان

اگر بخواهیم یک دبیر را در کل ایران نام ببریم که ادبیات کنکور را در مشتش دارد، قطعاً باید استاد شاهین شاهین‌زاد را معرفی کنیم. در واقع به همین دلیل ما در بنیان به سراغ ایشان رفتیم و تقاضا کردیم که افتخار همکاری با ایشان را داشته باشیم. استاد شاهین شاهین‌زاد کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تربیت مدرس هستند که ۲۳ سال سابقه تدریس ادبیات در پایه‌های مختلف را دارند. سال‌های سال تجربه و تدریس باعث شده است که ایشان زیر و بم ادبیات کنکور را کاملاً ماهرانه بشناسند و به کنکوری‌ها انتقال دهند. بی‌دلیل نیست که موسسات و مدارس برتر کشور از جمله هدف، اندیشه برتر اهواز، مدارس فرزانگان، کوشش، ابوعلی سینا، پرتو، گزینه دو کرمان و… ایشان را به عنوان دبیر ادبیات خود انتخاب کردند.

روش تدریس استاد شاهین‌زاد چه تمایزی با دیگران دارد؟

بهترین بودن هیچوقت تصادفی نیست؛ چه چیزی باعث شده است که استاد شاهین‌زاد به یکی از برترین مدرسان ادبیات کنکور تبدیل شوند که دانش آموزان، مدارس و آموزشگاه‌ها از کل شهرهای کشور تقاضای کلاس‌های ایشان را داشته باشند؟ پاسخ ساده اما عمیق است: روش تدریس خاص و متفاوت ایشان.

۱. ایشان بزرگ‌ترین تله‌های تستی را برایتان تبدیل به جاده آسفالت می‌کنند!

در کنکور ادبیات شما با یک هیولای بزرگ به اسم “دام‌های تستی” روبرو هستید. یک مثال ساده برایتان بزنیم: در کنکور ادبیات ۹۸ یک سوال به دانش آموزان ارائه شد که در آن گفته بود معنای تمکن “توانگر” است. اکثر دانش آموزان هم پاسخ دادند که این جمله درست است. آخ که در چه دامی افتادند! زیرا تمکن به معنای توانگری است و نه توانگر! این است همان دام‌های تستی که برایتان گفتیم. خوشبختانه استاد شاهین‌زاد بعد از بیست و چند سال تجربه به تمام دام‌های تستی ادبیات در کنکور مسلط هستند؛ ایشان به نحوی رد شدن از این دام‌ها را به شما آموزش می‌دهند که کنکور به جای این که برایتان یک مسیر پر از دام و تله باشد، تبدیل به یک جاده آسفالت هموار و راحت شود!

 ایشان بزرگ‌ترین تله‌های تستی را برایتان تبدیل به جاده آسفالت می‌کنند!

۲. در کمترین زمان ممکن ادبیات کنکور را برایتان می‌بندند.

آخ که چه کیفی دارد وقتی یک درس از کنکور را ببندیم و خیالمان راحت شود که آن را مثل کف دستمان بلدیم! بیایید فرض کنیم که شما حتی تمام قطره‌های آموزشی بنیان را نگاه نمی‌کنید و فقط ۱۰ ساعت از ۳۲ ساعت آموزش را تماشا می‌کنید. با همین ۱۰ ساعت، مطمئن باشید که در بدترین شرایط حداقل ۱۰ تست ادبیات را در کنکور درست می‌زنید. حالا خودتان حساب کنید که اگر تمام قطره‌ها را تماشا کنید و ۴۰ تست را درست بزنید، چه تاثیری بر روی رتبه کنکورتان خواهد داشت!

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا اپلیکیشن بنیان را نصب کنید تا به طور رایگان به آموزش‌های ایشان دسترسی پیدا کنید.

۳. طوری تدریس می‌کنند که از ادبیات کیف کنید!

می‌خواهیم خاطرات مدرسه را برایتان زنده کنیم: همان دورانی که سر کلاس‌های ادبیات خوابتان می‌برد! می‌خواهیم بگوییم اگر ادبیات همیشه برای شما خسته کننده بوده است، اشکال نه از شما است و نه از درس؛ اشکال کار فقط اینجا بوده است که احتمالاً دبیرتان در دوران تحصیل از روش‌های تدریس از کار افتاده و قدیمی استفاده می‌کرده است. اما کافی است یک قطره از آموزش‌های استاد شاهین‌زاد را تماشا کنید تا باورتان راجع به ادبیات زیر و رو شود و متوجه شوید که این درس چقدر می‌تواند جذاب و شیرین باشد. آن وقت است که هنوز قطره آموزشی اول تمام نشده، دلتان می‌خواهد زودتر به سراغ قطره بعدی بروید. ما در بنیان طوری در کنار یکدیگر برای کنکور آماده می‌شویم که کیف کنیم و لذت و شیرینی ادبیات فارسی را با تمام وجودمان احساس کنیم.

۴. ایشان با روش تدریس متفاوت، شما را از رقیبانتان جلو می‌اندازند.

ادبیات کنکور را چگونه بخوانیم که از دیگران جلو باشیم؟ بزرگی می‌گفت که “نمی‌شود کاری را به روش همیشگی انجام داد، اما انتظار نتیجه‌ای جدید و متفاوت را داشت.” و چقدر این سخن درست است! خواندن ادبیات کنکور هم همینطور است؛ اگر درس‌ها را مثل دیگران بخوانید، هم‌سطح آن‌ها خواهید بود. اما اگر می‌خواهید تفاوتی در سطحتان ایجاد کنید، باید روش‌هایی که همه استفاده می‌کنند را کنار بگذارید و طور متفاوتی درس بخوانید. استاد شاهین شاهین‌زاد ادبیات کنکور را به نوعی متفاوت به شما اموزش می‌دهند و همین تفاوت، وجه تمایز شما با رقبایتان می‌شود.

سخن آخر: از هر جای ایران هستی، به دبیر ممتاز کشور دسترسی داشته باش!

خیلی از ما که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنیم، یک درد مشترک داریم. آن هم این است که به امکانات خوب و ممتازی که ساکنان شهرهای بزرگ به آن‌ها دسترسی دارند، دسترسی نداریم. این درد مشترک در کنکور هم ما را رها نمی‌کند و حتی در مورد درس خواندن برای کنکور هم صدق می‌کند. ساکنین شهرستان‌ها به دبیران ممتازی که در شهرهای بزرگ هستند، دسترسی ندارند. همین موضوع باعث می‌شود که خیلی از دانش آموزان شهرستانی فکر کنند که در کنکور شانس چندانی برای موفقیت ندارند. ما این موضوع را درک می‌کنیم و می‌دانیم که این عدالت آموزشی نیست. به همین خاطر در صدد پیدا کردن یک راه حل برآمدیم و خوشبختانه موفق شدیم؛ امروزه با استفاده از آموزش قطره ای ادبیات بنیان، شما حتی از دورافتاده‌ترین نقاط ایران هم می‌توانید به آموزش‌های بهترین دبیر ادبیات کشور، استاد شاهین شاهین زاد، دسترسی داشته باشید.

با آموزش‌های بنیان از هر کجا ایران که باشید، فرصتی برابر با کسانی دارید که در بهترین و مشهورترین مدارس کشور درس می‌خوانند.

ما در این مطلب روش تدریس استاد شاهین‌زاد را توصیف کردیم، اما شنیدن کی بود مانند دیدن! حال که با این استاد عزیز و گرانقدر آشنا شدیم، با نصب اپلیکیشن بنیان قطره‌ای از آموزش‌های ایشان را به طور رایگان تماشا کنید.

سخن آخر: از هر جای ایران هستی، به دبیر ممتاز کشور دسترسی داشته باش!

چگونه استاد شاهین شاهین زاد بنیانی شدند

دوره های و کلاس های آنلاین استاد شاهین شاهین زاد

۱,۵۴۹,۰۰۰ تومان

آموزش ادبیات فارسی یازدهم

بدون امتیاز ۰ رای
۶۹۹,۰۰۰ تومان
۶۹۹,۰۰۰ تومان

آموزش ادبیات فارسی پایه دهم

بدون امتیاز ۰ رای
۶۹۹,۰۰۰ تومان
۶۹۹,۰۰۰ تومان